Guess.
O BRENDU.
Sve je počelo od ideje braće Pola i Morisa Marcijano, koji su osnovali Guess i ubrzo napravili pometnju u SAD-u. Džins sa 3 rajsferšlusa i uske farmerke, bile su samo početak ove duge priče ouspehu. Guess je impresionirao svoje fanove ne samo svojom trendovskom modom i kolekcijama aksesoara, već i privlačnim reklamama sa modelima kao što su Klaudia Šifer i Paris Hilton. Pored veoma traženih torbi ovog brenda, Guess naočare za sunce su podjednako popularne među fanovima širom sveta.
Od 1980-ih, ovaj marka se zalaže za dosledno visoku modu, odeću i razne aksesoare. Guess naočare za sunce odraz su klasičnog stila uparenim sa savremenim dizajnom. Mogu se naći u svetlim bojama, ili tradicionalnim tonovima braon i crne. Odlikuje su visokim kvalitetom i pogodnošću za svakodnevno nošenje, kao i raznolikošću okvira. Od okruglih do kvadratnih, naći ćete Guess naočare za sunce u raznim varijantama na Avanglionu.
Ovaj brend je brzo postao simbol mladog, seksi i avanturističkog načina života širom sveta. Najnovija kolekcija naočara sadrži niz modernih šik, bezvremenskih dizajna koji savršeno oličavaju stav brenda.
Tokom 2013. Guess je postao deo portfelja Marcolin, a brend je počeo da proizvodi naočare koje odgovaraju savremenom stilu koji svi poznajemo, volimo i očekujemo. Guess kreira okvire koji će biti aktuelni, zabavni i lepi, ne samo tokom jedne sezone, već tokom cele godine. Danas je sinonim za globalni lifestyle, koji nudi punu paletu odeće i aksesoara i tako brine za mlade, glamurozne i moderne potrošače.