Celine Vipiana kreirala je svoj istoimeni brend. Posao je poceo kao servis cipela za decu po meri. Ubrzo su se njeni butic prosirili po Parizu. Ohrabrena ovim uspehom, prosirila je sluzbu i na same zene.
Celine Vipiana je prvi put kreirala koznu galanteriju i aksesoare, pre prirodnog napretka u dizajnu kolekcije „Sportsvear" 1968. U to vreme CELINE je dosla da zastupa ideju pariskog sika, sa savoir-faire i najfinijim kvalitetnim materijalima kao stubovima Kuce.
Hedi Slimane je imenovan za. umetnickog i imidz direktora CELINE-a, jacajuci taj isti duh. U kombinaciji sa kontekcijom i dodacima, njegovi „Haute Couture" dizajni predstavljaju pedantne mogucnosti francuskog zanata u okviru CELINE garderobe. Da bi proslavili ovo naslede, vraca se monogram „Trijumfa" - simbol Kuce od 1971. godine.
Nakon izdavanja mirisa "Vent fou" 1964. godine, brend je inaugurisao kolekciju visoke parfimerije sa elegantnim i ultra modernistickim linijama.