BVLGARI.
O BRENDU.
Osnovan u Rimu 1884. od strane talentovanog grčkog kujundžije srebra Sotirija Bulgarija, brend je brzo stekao reputaciju italijanske izvrsnosti sa izuzetnom zanatskom veštinom i veličanstvenim kreacijama nakita. Tokom decenija, Bulgari generacije su definisale prepoznatljiv stil sačinjen od živih kombinacija boja, izuzetno izbalansiranih volumena i nepogrešivih motiva koji odaju počast rimskim korenima kompanije. Dok je uvek poštovao svoje kulturno nasleđe, Bvlgari je uveo inovacije koje su promenile pravila univerzuma nakita i pokrenule nove trendove koji su se istakli kao ikone savremenog dizajna.
OD SREBRA DO ZLATA.
Izuzetne srebrne ukrase koje je iskovao Sotirio Bulgari veoma su cenili engleski turisti koji su dolazili u Rim na tradicionalni Grand Tour i učinili su da posao napreduje. Nakon prve prodavnice na Via Sistina, nove prodavnice su otvorene na Via Condotti i u drugim turističkim destinacijama. Kada su mu se Sotirijevi sinovi Đorđo i Kostantino pridružili u poslu, sugerisali su da bi se porodična kompanija mogla fokusirati na visok nakit kako bi rasla, koristeći plodno nasleđe srebrenjarstva.
Rane kreacije visokog nakita iz 1920-ih odražavale su dizajn tradicionalne francuske škole, uključujući platinu i dijamante sa geometrijskim i stilizovanim Art deco dizajnom. Od 1940-ih pa nadalje, pravi italijanski Bvlgari stil je počeo da se pojavljuje, obuhvatajući sunčane nijanse žutog zlata i vijugave namotaje kreacija Serpenti.